Urodzinowe Candy Rękodzielnika

Żeby nie było, że było Candy. Jest wygrana osoba. A nie wiadomo co było nagrodą... pokażę Wam dziś co za upominek poleciał do Małgosi.
Wiem, że prezent już otrzymała, więc mogę pokazać co jej sprezentowałam. Nie ukrywam, że bardzo pomogła mi metryczka do wymianek, którą wypełniła Małgosia. To dzięki niej wiedziałam w jakim kolorze sprezentuje jej mulinę oraz serwetkę, którą robiłam specjalnie dla niej.


Bibeloty, mulina, wstążeczki...

Serwetka wykonana melanżowym kordonkiem Altun Basak STOKROTKA, szydełko nr 1,5 co dało nam średnicę o wymiarze: 26,5 cm.

Do tej bandy dołączyła jeszcze naturalna herbatka z maliną, jednak zbyt nieśmiała była i uciekła z kadru... 


Z tego co Małgosia napisała na swoim blogu, to chyba udało mi się wstrzelić w jej gusta i prezent się spodobał.
Jeszcze raz dziękuję jej i wszystkim tym, którzy wzięli udział w urodzinowej zabawie Rękodzielnika.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty